Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Te wszystkie "piniondze", wygląd...

7 posts / 0 new
Ostatni
sadiku
Nieobecny
Dołączył: 2017-07-12
Punkty pomocy: 2
Te wszystkie "piniondze", wygląd...

Jakże wielka gównoburza ostatnio jest na forum na temat tego czy laski lecą na pieniądze, wygłąd i ciekawe zycie faceta...
Powiem tak. W jakimś stopniu jest to ważne. Ale mimo wszystko ważniejsze jest jaki jesteś ty sam. Jaki masz ten szeroko pojęty charakter. No bo nawet mając mnóstwo pieniędzy, ciekawe zcie, wygląd modela będąc zarazem nudnym jak flaki z olejem gościem, bucem bez poczucia humoru który w dodatku słabo bzika to nawet jeśli laski lecą na hajs i wygląd ( a nie do końca tak jest) to pojdzie do innego bogacza z sześciopakiem który ma poczucie humoru jest po prostu fajny z charakteru, dobrze ją bzika.

A czy one lecą na wygląd i pieniądze? Jeśli chodzi o kase. Lecą na emocje które ona może dać. No bo jakby nie patrzeć zabranie laski za miasto pod namiot moze być fajne o tyle zaranie jej na Malediwy chyba wzbudza jednak większe emocje chcąc nie chcąc. Pieniądze? Jeśli facet ma hajs to znaczy ze jest zaradny, poradzi sobie w zyciu. A wygląd? Mam tu na myśli siłownie, fitness czy coś w tym stylu. Nikt nie powie, że ktoś kto spędził kilka lat nad robieniem sylwetki na siłce nie ma charakteru. Taki facet jest wytrwały, dążący do celu, musi znieść wiele wyrzeczeń. I na to lecą laski a nie do końca na jego ciało. Z drugiej strony napewno będą woleć sześciopak i klate od piwnego brzucha.

Swoją drogą na tym forum ludzie popadają ze skrajności w skrajność. Po jednej stronie stawiają Ronaldo w lambo który śpi na milionach a po drugiej wuja Władka który zarabia 1300, ma piwny brzuch i tłuste włosy. Wiadomo ze laska wybierze wtedy Ronaldo ale wystarczy być zadbanym i ogarniętym kolesiem. Co to znaczy? Codziennie prysznic, jakaś woda toaletowa, fryzjer przynajmniej raz na dwa tygodnie. Ciuchy dopasowane. To są podstawy. Wystarczy o te podstawy zadbać i będzie okej. Praca? No sorry ale jak masz 20 pare lat i dalej nie masz pracy, wszędzie dojezdzasz autobusem, na piwo pozyczasz od starych to żadna ogarnięta laska nie będzie chciała takiej niedojdy życiowej czy jak ostatnio jest modne mówienie "przegrywa".

Przeciętny koleś z wyglądu bez pieniędzy często ma kompleksy z tego powodu i nie zagaduje do atrakcyjnych lasek bo się boi dlatego też te wszystkie laski są z atrakcyjnymi kolesiami przy kasie bo taki nie boi się zagadać, stawia sprawę jasno, jest pewny siebie.

Mam 22 lata. Teraz pracuje. Niezłe zarobki jak na ten kraj, więcej niz średnia krajowa. Mam AUDI, zawsze fryzura modna, modne ciuchy, perfumy i jestem aktualnie sam. Nawet z zadna laską nie piszę teraz, no po za jedna ktora sie dobija ale nie jest dla mnie atrakcyjna Taki paradoks bo 2-3 lata temu kiedy nie pracowałem spotykałem i pisałem z kilkoma na raz. Byłem w związku pożyczając na piwo od starych, ubierałem się w przez jedną osobę tu na forum wyśmiewanym croppie. Miałem syfy na ryju. Ruchałem nawet 16 fanke Biebera i Kwiatkowskiego sam mając raczej męski i powazny wygląd a ona mówiła ze nie wie dlaczego tak na nią działam. przyjechała ponad 100 km pociągiem do mnie.

Aha i przy 175 cm wzrostu wyprowadziłem kiedyś laskę, modelkę z osiemnastki znajomego która była o głowę wyzsza, miała sukowaty charakter, striny prześwitywały przez kieckę, w ręku trzymała najnowszego iphona a ja LG cookie sprzed 7 lat.

miłego weekendu Smile

sadiku
Nieobecny
Dołączył: 2017-07-12
Punkty pomocy: 2

PS. Chociaz zawsze lepiej jest mieć zycie i ciało(do ktorego dążę) jak ten gość instagram. com /pankobus/

majestic2
Włączona
Dołączył: 2017-06-24
Punkty pomocy: 1

Cześć gary, co tam?

sadiku
Nieobecny
Dołączył: 2017-07-12
Punkty pomocy: 2

kto? nie znam

romanek
Portret użytkownika romanek
Nieobecny
Dołączył: 2012-03-15
Punkty pomocy: 585

weźcie kurwa skasujcie to ... bo nie da się tego czytać

sadiku
Nieobecny
Dołączył: 2017-07-12
Punkty pomocy: 2

to na chuj czytasz? wypierdalaj

romanek
Portret użytkownika romanek
Nieobecny
Dołączył: 2012-03-15
Punkty pomocy: 585

zrozum chłopczyku, że to nie forum o narzekaniu, że inni mają lepiej/ łatwiej/ prościej..

Tak! Potwierdzam Twoje słowa.. niektórzy mają łatwiej; wiesz, w którym miejscu się różnimy? Ty narzekasz, że "ktoś" ma wszystko, a Ty prawie nic. Ja staram się dążyć do poprawy własnego wizerunku, samopoczucia, samorealizacji.. Ty wolisz założyć nowy topic, że i tak znasz kolegę, co wyrwie miliard razy lepszą dupę niż Ty. i co kurwa z tego?
całe życie można narzekać.. jeden będzie kurewsko przystojny, drugi inteligenty, trzeci sympatyczny, czwarty będzie miał " to coś, co przyciąga jak magnez panienki"

zrozum, że "narzekaniem" nic nie zdziałasz.. tracisz cenny czas, a i tak wszyscy za wiele go nie mamy, zleci zanim się obejrzysz już będziesz miał dzieci, wnuki

powiem Ci coś. też mam takiego kumpla Wink przystojniak przy kasie, dupy na niego lecą, mimo, że ubiera się jak pajac, za to jest zajebistym gościem.. i wiesz co? nie zamieniłbym się, mimo,że zapewne wizualnie sporo od niego odstaje. jest ciężko chory i nie wiadomo co dalej z nim.. a to dość młody chłopak

nie ma ludzi idealnych, jak jesteś zdrowy, w miarę ogarnięty, masz dwie ręce i nogi to możesz wszystko ..

PS. z tymi "kumplami" to pewności nie mam czy dobrze piszę, o ile "Ty to Ty" Wink