Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.

Jestem za glupi zeby podrywac dziewczyny.

13 posts / 0 new
Last post
Jaskier
Jaskier's picture
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 356
Jestem za glupi zeby podrywac dziewczyny.

Czasami jak podrywam dziewczyny w moim wieku czyli 16-18 lat to mam straszny problem z porozumieniem sie z nimi, nie znam jezyka tych pustych nastolatek. Słuchaja tylko komercyjnej radjowej muzyki, ogladaja tylko seriale, juz nie mowiac o prawdziwej sztuce I w takich momentach sie zatracam i nie wiem co mam robic. Nie rozumieja prostej metafory, wtedy mysla sobie, albo mowia wprost; Co Ty brales?
Oczywiscie staram sie podrywac dziewczyny starsze, bo praktycznie tylko z takimi potrafie rozmawiac. Ale zastanawia mnie co robie zle, ze nie wychodzi mi z tymi glupi nastolatkami przeciez one sa niby najlatwiejsze, nie mowie o imprezach. Wtedy wystarczy ze cos wspomne poetycko i juz pchają sie na chuja.
Zastanawialem się nad tym dlugo i jedyny wniosek jaki mi sie nasunał, jest nastepujacy. Odrzuca mnie ich kolokwialne słownictwo w towarzystwie nieznajomego chłopaka, do tego ich płytkość. Ale wniosek i tak mi nie pomogł w uwodzeniu nastolatek. Wyraźcie swoja opinie na ten temat.

PuC3K
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 118

Wiesz co kobiety dojrzewają wcześnie fizycznie, ale zdecydowanie później psychicznie. Ostatnio też mi się zdarzyło zagadać jakieś małolatki (nie pamiętam, chyba o godzinę, czy coś w tym stylu) usłyszałem "hihihi ooooo...kurwa"
Odpowiedziałem coś ze śmiechem, że pierwszy raz spotykam się z taką odpowiedzią, skoro tylko na to Was stać to nie dziwię się dlaczego chodzicie we trzy bez chłopa (bardzo szeroki uśmiech) Odwróciłem się i poszedłem dalej oczywiście

saturday
saturday's picture
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 24

Zajmij się swoim światem, a nie szukasz problemów u innych. To Twoje życie, żyj pozytywami. One mają swoje życie. Jeśli kobieta ci się nie podoba, nikt nie każe Ci jej podrywać.

Mystery Method.

Ronlouis
Ronlouis's picture
Nieobecny
Ta osoba pomogła w składce na serwer
Wpisy:
Punkty pomocy: 1048

Jeśli jakiś rodzaj kobiet czy nastolatek niedopowiada Ci bo być moze ich poziom intelektualny jest niższy od Twojego. Lub jesteś od nich bardziej dojrzały emocjonalnie. To po co chcesz uwodzić takie kobiety? zamiast skupić się na kobietach z ktorymi rozmawia Ci się swietnie i równie świetnie sie dogadujecie.

To tak jakbys nie mógł dogadac się z kobieta dresiarą, bo u nich co drugie slowo zaczyna się na k..a z drugiej strony chcesz wiedzieć jak nauczyć się uwodzić takie kobiety. Po co? Skoro już wiesz jakie kobiety uwodzić i jakie Ci odpowiadają. To skup się na tych jakie Cię interesuja skoro już wiesz z jakimi się nie dogadujesz.

O czym myśliciel myśli, empiryk udowadnia

kamilxmax
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 116

Głupie pytanie... Jednym słowe DUPCZING Laughing out loud. Wśród młodzieży przyjęło się, że im mocniejsz makijażem, to łatwiejsza, a raczej trudniejsza zależy dla kogo. Sam nie raz pozwliłem sobie na wszczęcie rozmowę z taką. Jednym słowem, aby taką przelecieć musisz zniżyć się nieco do jej poziomu, oczywiście pozostawając prze zasadach tego portalu. Mimo, że to puste lale, to nadal kobiety... Wink

Yami
Yami's picture
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 85

"Oczywiscie staram sie podrywac dziewczyny starsze, bo praktycznie tylko z takimi potrafie rozmawiac. Ale zastanawia mnie co robie zle, ze nie wychodzi mi z tymi glupi nastolatkami przeciez one sa niby najlatwiejsze"

Masz problem, bo zamiast dzieci możesz pozwolić sobie na przebieranie wśród starszych? Jak dla mnie twój problem to brak problemu Tongue

Viking
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 9

Ja tez tak mialem ale tak mnie to bawi ze mi to nie przeszkadza ze one nie ogarniaja tematu ktory poruszylem.
Czeszto mam przy sobie kumpla ,my we 2 sie smiejemy a one patrza glupimi spojrzeniami na siebie.

Nie uganiam sie za dziewczynami i mi z tym dobrze ,jesli jest kobieta ktora jest tego warta, zawsze probuje!

Duff
Duff's picture
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 4

W tym wypadku na otwarcie przejdzie: "jak się ze mną umówisz, kupie ci jeansy."

Powiadamwam
Powiadamwam's picture
Nieobecny
uwaga!!! edytuje i usuwa swoje wpisy!!!
Wpisy:
Punkty pomocy: 230

chcesz mlodsze zmien lifestyle

Traktuj uwodzenie jako zabawę.

Czas działa na

Junior
Junior's picture
Nieobecny
Ta osoba pomogła w składce na serwer
Wpisy:
Punkty pomocy: 23

Jaskrze, powiem Ci szczerze, że mam tak samo. Może nie interesuje się poezją, tak jak wywnioskowałem z Twojej wiadomości, aczkolwiek lubię się pobawić lingwistyką. Sprawdzam poprzez to częściowo elokwencję dziewczyny oraz jej "poziom intelektualny". Dużo nastolatek nie rozumie tego i fakt, też odczułem, że w większości są płytkie (podobny wiek 16-19). Z drugiej strony, staram się kalibrować swoje zachowanie do odpowiedniej sytuacji i Tobie też to polecam Smile

sorry gościu, ale spieprzam o level dalej, kiedyś karta mi nie szła, teraz się udaje Smile

Barney1987
Barney1987's picture
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 144

Sam sobie odpowiedziałeś. laski w wieku 16-18 są jeszcze dziecinne i nie oczekuj od nich poważnego zachowania, jeśli dobrze Ci się rozmawia ze starszymi do uderzaj to kaich dziewczyn.

High five

nabanana
nabanana's picture
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 67

stary, przeczytaj swojego własnego posta raz jeszcze Smile skoro Ci takie laski nie odpowiadają - to bierz się za takie, które Ci odpowiadają. jesteś młody, więc zapamiętaj - na starej piczy młody chuj się ćwiczy Wink

zarywaj starsze, nie daj sobie wciskać iluzji, że chcą się ustatkować lub coś w ten deseń... zarywaj, zapinaj, będziesz miał 20 to i te w Twoim wieku będą bardziej dla Ciebie pociągające.

po prostu większość nastek jest jaka jest, czasami może i udałoby Ci się dorwać jakąś w miarę rozgarniętą, ale to trochę jak szukanie igły w stogu siana...

roze
roze's picture
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 1

Nastolatki mają to do siebie, iż usilnie starają się być starsze, niż są w rzeczywistości. A to że ich obraz dojrzałości jest taki a nie inny, wywodzi się głównie z kultury massmediów, co jest już tematem na osobny wątek.
Tak czy inaczej, one sądzą, że Ci w ten sposób zaimponują.


Tutaj zapiszesz się na listę osób do których Admin Gracjan wysyła porady, wiadomości i unikalne artykuły. Z tych porad korzysta już ponad 25 000 osób.