Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.

Malinka na szyi

8 posts / 0 new
Last post
michael_6
michael_6's picture
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 1
Malinka na szyi

cześć 

stało się... jak pewnie żaden facet nie chciałem mieć malinki ale... ugryzła mnie i już Tongue jest to moja koleżanka z którą nie mam zwiazku - od razu zaznaczę

i moje pytanie do was... jak w suptelny i ciekawy sposób wytłumaczyć sie przy podrywaniu innej kobiety z tego czegoś na szyi żeby nie zrazić jej do siebie? nie to że chcę działać od razu na kilka frontów ale nie chciałbym czekać na "możliwość" poznawania nowych dziewczyn aż mi to zniknie... 

ps golf nie wchodzi w grę Wink

pozdrawiam
michał

LTK (niezweryfikowany)

no w końcu jakiś normalny ludzki problem, a ten kurdupel z manią nizszosci co gdzies sie tu kręci powinien sobie przeczytac jakie problemy sa w życiu wazne;)

zrób sobie makijaż

marso
marso's picture
Włączona
Zasłużony
WtajemniczonyTa osoba pomogła w składce na serwer
Wpisy:
Punkty pomocy: 1382

"jak w suptelny i ciekawy sposób wytłumaczyć sie przy podrywaniu innej kobiety z tego czegoś na szyi żeby nie zrazić jej do siebie? "

powiedz prawde!!!! mozesz np ubarwic to troche Smile Np powiesz ze lubisz wyzwania i zaproponowales kolezance zaklad. Kto wygral robil drugiej osobie malinke.
Pozdro

Dboy (niezweryfikowany)

Ja bym nie mówił prawdy , bo sobie dziewczyna pomyśli "yyyy fajne ma koleżanki" , powiedziałbym że to pamiątka po mojej byłej Do'h.

marso
marso's picture
Włączona
Zasłużony
WtajemniczonyTa osoba pomogła w składce na serwer
Wpisy:
Punkty pomocy: 1382

"jak w suptelny i ciekawy sposób wytłumaczyć sie przy podrywaniu innej kobiety z tego czegoś na szyi żeby nie zrazić jej do siebie? "

powiedz prawde!!!! mozesz np ubarwic to troche Smile Np powiesz ze lubisz wyzwania i zaproponowales kolezance zaklad. Kto wygral robil drugiej osobie malinke.
Pozdro

Zef
Zef's picture
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 443

hehe, moja propozycja:

"Padłem ofiarą wampirzycy! Niby chciała być dobrą koleżanką, poznać mnie, a tu po pięciu minutach gadania mnie kąsa! Sięgnąłem po krzyż i przepędziłem zmorę, ale ślady po jej zębiskach zostały!" "Więc pamiętaj, że mam krzyż i czosnek, żeby Ci coś głupiego do głowy nie strzeliło!"

"Tato, czy kobieta kiedyś zrobiła ci coś tak strasznego, tak odrażającego, że zrujnowało ci to całe życie?"

"Tak synu, ty tę kobietę nazywasz matką"

Al Bundy - król;)

Rad (niezweryfikowany)

Mój kolega tłumaczył się paintballem:D

jajco84
jajco84's picture
Nieobecny
Wpisy:
Punkty pomocy: 0

moja była zrobiła mi kiedyś pod okiem Smile wzięła mnie dosłownie siłą bo chciala "sprawdzić" czy w innych miejscach też się da hehe Wink przekonałem się że da się i to jeszcze szybciej, trwało to może max 2 sekundy, a jak wróciłem do domu mama: "Matko Boska kto Cie pobił!?!?" Laughing out loud no i następnego dnia z uśmiechem na twarzy do szkoły trzabyło iść Smile
pozdrawiam