Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit END.

Zazdrość...

8 posts / 0 new
Ostatni
XxxTantation
Portret użytkownika XxxTantation
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 23
Miejscowość: Mała

Dołączył: 2020-06-02
Punkty pomocy: 43
Zazdrość...

Siemanko wszystkim wracam po roku w sprawie świeżego związku (miesiąc) z pewnymi obawami.

A więc jak to wygląda:

Dziewczyna bardzo piękna, była przez 5 lat w związku z KOBIETĄ (minął rok od tego czasu) i przez chwile z innym fagasem ale coś tam nie pykło.
Dziewczyna niby wkręcona, jak się poznaliśmy poczekała na parkingu 3 godziny żeby mnie tylko do domu odwieźć po imprezie co skończyło się seksem. Potem ślub u jej rodziny (bardzo mnie polubili). Spotkania z jej kolegami ( z tego co mi opowiadała każdy się do niej zalecał co czasem widać) bo koleżanek aktualnie nie ma oprócz jednej która tydzień temu wróciła z NL.
Po 2 tygodniach po 1 kłótni jak się pogodziliśmy na ista ustawiła, że jest ze mną tłumacząc by inni do niej nie pisali. I wszystko niby fajnie pięknie ALE.
Uwielbia wychodzić w nocy nie w dzień jak Ja zazwyczaj śpię przed pracą i siedzi do późna. Raz mnie oszukała, że spała w domu gdzie wiedziałem, że to nie prawda ( nie wie, że wiem). Denerwuje mnie to ale ok akceptuje.
Pisze mi od czasu do czasu, że tu jakiś chłopak ją w pracy podrywa albo jakaś dziewczyna ale to tak perfidnie, że wydaje mi się to specjalne. Jak się pokłóciliśmy raz bo chciałem pobyć bez niej to mi specjalnie wysłała zdj ,że wyszła sobie z jakimś chłopakiem. Przedwczoraj pożyczyła mi piłkę do kosza, a wczoraj wysyłała zdj z jakimś typem co mi gadała, że się do niej klei i ,,gadają na takie tematy, że ho ho". Po czym po pracy spytała vzy dam jej jednak tą piłkę bo chce z nim pograć po pracy. Piłki jednak nie wzięła lecz spotkała się ze swoją kumpelą Lesbijką nad jeziorem do późna.

Sam jak to czytam to widzę, że świruje ale nie wiem czy ona testuje to czy będę o nią zazdrosny czy to sygnał, że należy jak najszybciej spierdalać. Nie wiem czy z nią o tym pogadać czy co zrobić? Bo na razie milczę ale wie, że o coś mi chodzi bo ochłodziłem rozmowy.

Dobrodziej z Północy
Portret użytkownika Dobrodziej z Północy
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 30 lat
Miejscowość: Gdańsk

Dołączył: 2019-11-19
Punkty pomocy: 1284

Taki wiek Wink Chce się bawić dziewczyna i szuka emocji. Ty nie potrafisz ich jej dać, a ona nie umie ich sobie zapewnić inaczej to na siłę kręci dziwne dramy, wymuszające Twoją uwagę. Nie licz tylko po miesiącu wątpliwej jakości znajomości na wyłączność, bo się zdziwisz. Jej biseksualność chuja tu ma do rzeczy, kobieta jak każda inna.

________________________________
"To, że coś jest oczywiste nie oznacza jeszcze, że jest prawdą."

Pinochet
Portret użytkownika Pinochet
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: .
Miejscowość: Człowiek z zachodu

Dołączył: 2017-09-30
Punkty pomocy: 2711

"Po czym po pracy spytała vzy dam jej jednak tą piłkę bo chce z nim pograć po pracy"

"Jak się pokłóciliśmy raz bo chciałem pobyć bez niej to mi specjalnie wysłała zdj ,że wyszła sobie z jakimś chłopakiem."

"Piłki jednak nie wzięła lecz spotkała się ze swoją kumpelą Lesbijką nad jeziorem do późna."

Ile ona ma lat? Z kim ty się chłopie zadajesz? Pozostaje tylko współczuć.

sequel87
Portret użytkownika sequel87
Nieobecny
Wtajemniczony
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34
Miejscowość: Jaworzno

Dołączył: 2018-07-27
Punkty pomocy: 2870

Trochę się mijacie z cele., ty byś chciał dziewczynę a ona jest tam gdzie wiatr zawieje. Jest tak wkręcona jak śrubka w styropian, czyli luzno. Nakloń ja na trojkat z kolezanka i spierdalaj od tej chorogiewki, jedyne co

XxxTantation
Portret użytkownika XxxTantation
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 23
Miejscowość: Mała

Dołączył: 2020-06-02
Punkty pomocy: 43

Ok Panowie dzięki za naświetlenie sprawy Laughing out loud

Rocco
Portret użytkownika Rocco
Włączona
Wiek: .
Miejscowość: .

Dołączył: 2015-05-28
Punkty pomocy: 210

Mocno pojebana panna. Ja bym sobie odpuścił, ale jeśli brakuje Ci chorych akcji i lubisz się tarzać w gównie, to będą to Twoje klimaty.

xxx23452
Portret użytkownika xxx23452
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 27
Miejscowość: Pomorskie

Dołączył: 2012-05-18
Punkty pomocy: 509

Moim zdaniem powinieneś wejść na szczyty samoopanowania i pozwolić jej dmuchać ten balon "sztucznej zazdrości". Opcje są 2: albo go przepompuje i pęknie wtedy prawdopodobnie będzie się bardziej starać o Twoją uwagę aniżeli wzbudzać zazdrość, albo tyle powierza tam wpuści, że ją to uniesie i odleci w siną dal.

Jeśli to Twoja kobieta no to musisz umieć przedstawić swoje racje, chyba, że się dopiero poznajecie to olej to stary, bagno takie, że klapki wciąga.

"Jeśli nie chcesz być najlepszy to nawet nie zaczynaj"

Samarytanin
Nieobecny
Płeć: mężczyzna
Wiek: 30
Miejscowość: Świętokrzyskie

Dołączył: 2020-11-28
Punkty pomocy: 30

Spotkania z jej kolegami ( z tego co mi opowiadała każdy się do niej zalecał co czasem widać)

no niby ok...

Raz mnie oszukała, że spała w domu gdzie wiedziałem, że to nie prawda ( nie wie, że wiem). Denerwuje mnie to ale ok akceptuje.

no niby nie ok...

Pisze mi od czasu do czasu, że tu jakiś chłopak ją w pracy podrywa albo jakaś dziewczyna ale to tak perfidnie, że wydaje mi się to specjalne.

też nie jest ok...

Jak się pokłóciliśmy raz bo chciałem pobyć bez niej to mi specjalnie wysłała zdj ,że wyszła sobie z jakimś chłopakiem.

...

(...) a wczoraj wysyłała zdj z jakimś typem co mi gadała, że się do niej klei i ,,gadają na takie tematy, że ho ho". Po czym po pracy spytała vzy dam jej jednak tą piłkę bo chce z nim pograć po pracy.

...

Sam jak to czytam to widzę, że świruje ale nie wiem czy ona testuje to czy będę o nią zazdrosny czy to sygnał, że należy jak najszybciej spierdalać.

Czyli w dużym skrócie, poznałeś laskę, która piękna. Później ta laska, która jest piękna Cię oszukuje, celowo wkurwia, że idzie z jakiś kolesiem, później wysyła Ci zdjęcia tego kolesia itd. ale jest piękna, o tym nie zapominajmy.
Sam to czytasz i uznajesz, że przesadzasz, bo laska może Cię oszukiwać, a Ty to akceptujesz, niech zgadnę, bo jest piękna? Jest jeszcze opcja, że Cię testuje i również jest prawdopodobna, bo jak poznałem jedną laskę, to nie wysyłam jej zdjęć do byłej i nie mówię, że jest przezajebista, tylko cieszę się chwilą z fajną dziewczyną. Tyle, że testować też trzeba z głową, bo później może się okazać, że z głową ta panna ma jakiś problem. Owszem możesz uruchomić opcję "ANTY-SHIT-TEST" (w skrócie - "AST") i napisać np. że "koleś wygląda na spoko gościa, ale zastanawiasz się czy później podrzuci ją do Ciebie na fajny seks" albo jeszcze coś bardziej wyszukanego, albo możesz uruchomić opcję "SPIERDALAM-OD-LASKI-KTORA-MNIE-OKLAMALA" (w skrócie - "SOLKMO"). Sam zdecyduj, bo relacja powinna Wam oboje sprawiać przyjemność, a tu widzę, że po spotkaniu z laską siedzisz i analizujesz, czy Cię robi w chuja, czy na jakimś chuju skaczę Smile Wybacz dosadność i lekką ironię, ale ja po kłamstwie bym podziękował nawet jakby była najpiękniejsza na świecie. No chyba, że masz szansę na trójkąt z koleżanką, wtedy nawet, jak ona pójdzie grać w piłkę z jakimś kolesiem będziesz miał z kim uprawiać seks Smile