Portal Uwodzicieli
Witryna poświęcona relacjom damsko męskim oraz budowaniu międzyludzkich więzi emocjonalnych.

Jak doprowadzić kobietę do orgazmu. Spraw żeby sex z tobą byl niezapomniany.

Uwodziciel's picture

Uprawiałem sex z wieloma dziewczynami. Różne ciała, różne style. Jedne chciały sie romantycznie kochać, a inne chciały być ostro rżnięte. Jedne lubialy delikatność a inne podniecal strach. Naprzyklad gdy przycisnolem pewną laskę do drzwi i położyłem rękę na jej szyji tak jak mial bym ją dusić- to nagle ogarniał ją szał i namiętnie zaczynała mnie całować. Jedno łączyło te wszystkie dziewczyny. One wszystkie chciały być zaspokojone. Mam dla was zajebistą metodę doprowadzania kobiet do orgazmu.

Chyba wiecie że gdy kobieta jest dobrze zaspokojona to wróci do Ciebie po wieciej!
Już wam pisze jak doprowadzić dziewczynę do orgazmu.

Gdy jesteś z dziewczyną nie wkładaj jej odrazu swojego pendrajwa. Jeżdżąc nim po jej cipce poczekaj aż ona tego bardzo zapragnie. Czasem dziewczyny aż proszą żeby złożyć. Pobaw się jeszcze chwilę i dopiero wtedy w nią wejdz.

Przedstawię Ci pewien schemat.
Wchodzisz w dziewczynę i robisz w jej pochwie 10 wolnych i płytkich ruchów. 11 ruch robisz głęboki i szybki.
Pozniej zaczynasz nową serię tylko że tym razem robisz 9 ruchów wolnych i płytkich i 2 głębokie i szybkie. Pozniej 8 wolnych i 3 szybkie... I tak dalej.

Kobiety orgazmicznie kosmicznie reagują na taki sex. Czasem przy 3 seri wiją się jak wąż...

Oto macie sposób na świetny sex. Smacznego!


Polecam też  bardzo świetny wpis Andrewa, który dokładnie wyjaśnia jak doprowadzić kobietę do orgazmu.

Orgazm i seks. Jak zrobić żeby było dobrze
A to drugi jego wpis z kolejnymi poradami.

Seks dla dorosłych czyli orgazmu ciąg dalszy

Comments

prawda, tez to stosuje :) Nie

prawda, tez to stosuje Smile
Nie pamietam jak nazywa się ta metoda ale chyba gdzieś to czytałem kiedys.

swieta racja!!!!!:)

swieta racja!!!!!Smile

Znałam faceta który właśnie w

Znałam faceta który właśnie w taki sposób się ze mną kochał... i muszę powiedzieć że faktycznie sex z nim wposminam zajebiście

dzięki za wskazówki...

dzięki za wskazówki...

Ja najpierw zaczynam od szyi,

Ja najpierw zaczynam od szyi, calujac cale jej cialo nizej i nizej. Gdy juz w koncu leze z glowa utkwiona miedzy jej nogami zaczynam robic jej minete. Koncentrujcie sie na lechtaczce i co jakas minute wkladajcie jezyk gleboko w pochwe i znowu ssajcie lechtaczke i lekko masujcie miedzy jezykiem i zebami. Pamietaj ze bardzo pomaga gdy wezmiesz jej dlonie i polozysz sobie na glowie wtedy ona kontroluje ruchy Wink Po jakichs 20 minutach jak juz cala drzy wkladam jej mojego sztywnego czlonka i stosuje metode opisana powyzej... Doprowadzam ja do orgazmu przewaznie 6 - 8 razy podzas jednego stosunku. Dla mnie jest najwazniejsze zeby ona miala orgazm a nie ja. PAMIETAJCIE NIE MYSLCIE TYLKO O SOBIE JAK PSY! I najlepszy sex jest z jedna i ta sama partnerka!

Uwodziciel's picture

E tam. Różne ciała, różne

E tam. Różne ciała, różne sposoby na bzykanie, różne cipki, cycki , nawet zapach i smak każdej kobiety jest inny więc nie przesadzaj że z jedną i ta samą kobietą jest tak zajebiście bo trzeba z różnych źródeł wody spróbować żeby wiedzieć która woda jest najlepsza.

W tym temacie napisałem o tym jak doprowadzić kobietę do orgazmu. Być może podejmę się jeszcze porad dotyczących minetki. Pozdrawiam.

Gratuluję koledze. Sześć do

Gratuluję koledze. Sześć do ośmiu razy na jeden stosunek? Brawo. Codziennie? Być może tantrę studiowałeś? Być może jesteś taki kozak jakich mało? Napisz tylko jak często to robicie i jak ona to wytrzymuje! Cipunia jej nie boli po 8 orgazmach? Pozwala Ci jeszcze na więcej na drugi dzień?

Sorka kolego, ale albo trafiłeś na taki egzemplarz i jesteś tak dobry albo trooooszeeeeczkę naciągnąłeś swoją teorię.

A może by tak dać jej jeden orgazm, ale taki po którym nie będzie miała siły na nic? Orgazm po którym będzie wyczerpana jak biegiem pod górkę?

to się zgadza jeżdzenie

to się zgadza jeżdzenie kutasem po cipce je normalnie rozpala:-)

Ja nie wiem co sie dzieje z

Ja nie wiem co sie dzieje z moja laska jest ja tak latwo doprowadzic do orgazmu ze szok 5 min minetka i pare razy zasadzisz a ona a;bo drapie albo placze albo sie smieje no nie moge z nia ;d;d;d;d kurde nawet sobie dobrze poruchac nie moge;/

no to zacznij od "necking", a

no to zacznij od "necking", a po dłuższym dopiero czasie zastosuj "petting". Poza tym kto powiedział ze Twoja panienka nie moze miec kilku orgazmow przy czym ten ostatni po klasycznym stosunku

To widzę że tylko ja trafiłem

To widzę że tylko ja trafiłem raz na rzadki okaz kobiety. Nigdy nie miałem problemu z doprowadzaniem moich dziewczyn do orgazmu, ale jedna to był fenomen. Nic na nią nie działało, lekko, ostro, różne pozycje, no kompletnie nic ! Byłem jej trzecim partnerem w życiu i z żadnym nie doszła. Miał ktoś tak ?

A ile lat miała? A ile z Wami

A ile lat miała? A ile z Wami trzema w sumie uprawiała sex? W przeciwieństwie do mężczyzn, którzy "rodzą" się z mozliwością orgazmu, kobiety muszą się go nauczyć. Niestety. Więc jeżeli dziewczyna miała trzech i to jeszcze krótko i co gorsza chłopaków, którzy nie do końca wiedzieli co robić to czego się spodziewasz? Znam kobiety, które dopiero po trzydziestce zaczęły przeżywać orgazm, znam takie które nigdy go jeszcze nie przeżyły! Jeżeli kobieta nie jest chora i nie ma w głowie problemów związanych z seksem a "odziedziczonych" po popierdolonej matce i partner zniósł bariery poprzez odpowiedni nastrój itp, to prędzej czy później kobieta zacznie orgazmy przeżywać. Po za tym jest jeszcze wspaniały narząd zwany łechtaczką, który naprawdę bardzo ale to bardzo rzadko zawodzi tylko mężczyznom brakuje cierpliwości.

Przede mną kochała się z

Przede mną kochała się z kumplem żeby pozbyć się dziewictwa. Później raz czy dwa ze swoim facetem. Kiedy była już ze mną robiliśmy to mnóstwo razy i nic... Dziewczyna ma 19 lat.
Jeśli chodzi o orgazm łechtaczkowy to jako pierwszy taki jej dałem, a później dawałem wiele razy.

no to powiem Ci ze nie ty

no to powiem Ci ze nie ty jeden bo mam ten sam problem jestem z kobietą rok czasu i ona dochodzi do orgazmu tylko łechtaczkowego i nie wiem co z tym zrobic bo chciałbym zaspokoic ja tak normalnie i mimo tego ze nie jestem sprinterem ona nawet po 45-cio minutowym maratonie tylko wzdycha moze ktos ma pojecie na ten temat??

zastosuje teraz ta metode bo

zastosuje teraz ta metode bo juz nie wiem co robic zeby moja dziewczyna doszla rozpalam ja caluje jezdze kutasem po cipce nawet chcialem jej zrobic minetke ale nie chciala no i meczylem ja poltorej godziny i nie doszla:( zobaczymy moze tym sposobem sie uda:)

Jeżeli móisz ze nie chciał

Jeżeli móisz ze nie chciał minetki to moim zdaniem dziewczyna jest troche spięta wstydzi się pewnych rzeczy dlatego nie umie dojść. Do tego trzeba być rozluźnionym w 100% i przedewszystkim NIE WSTYDZIĆ SIĘ PARTNERA. Wytłumacz jej żeby nie chowała swojego ciała przed tobą Smile Dla mnie w seksie jest ważne to żeby mimo zmieniania pozycji nasze ciała były jak najbardziej zbliżone. Proponuje też zastosowanie metody która była przedstawiona na początku. ..A może jeszcze romantyczny nastrój... jakaś kąpiel w pianie, świece... płatki róż... No i niech się dziewczyna nie wstydzi! Smile

witam panow ja mam taki maly

witam panow ja mam taki maly problem powiedzialem mojej dziewczynie ze nie jest doswiadczona w sumie jest dziewica takze mialem racje ale jak to dziewczyna zajebala focha i koniec .I co wy byscie zrobili w takiej sytacij Pomocy!!!!!

Po pierwsze, jeżeli chcesz

Po pierwsze, jeżeli chcesz zadawać pytania to zarejestruj się i wpisz nowy temat na farum, a nie zadajesz pytania przy odpowiedziach na inny temat.

Po drugie, troszeczkę szacunku dla tej dziewczyny, bo moim zdaniem nie zajebała focha, tylko prawdopodobnie się obraziła, może nawet strzeliła focha.

Po trzecie, jesteś tak doświadczony, że możesz to wytykać dziewczynie? Po Twoich słowach myślę, że daleko Ci do doświadczenia i do tego jeszcze zostawiłeś pytanie w wątku Jak doprowadzić dziewczynę do orgazmu. Przypadek, czy czytałeś go z zapartym tchem?

Po czwarte: Dziewice są bardzo wrażliwe na tematy seksu i trzeba z nimi czasami jak z jajkiem postępować. Jeżeli Twoje słowa były jeszcze wypowiedziane w formie pretensji lub zarzutu, to nie dziwię się, że się obraziła.

Po piąte: Co bym zrobił na Twoim miejscu w tej sytuacji? Zmieniłbym kurwa nastawienie i poprawił zachowanie, bo po takim postępowaniu to jej tylko psychę spierdolisz!!!!

No wsumie to masz racje stry

No wsumie to masz racje stry ale ztym doswiadczeniem to bym sie umnie klucil bo mam i to zajebiste.Ale szacuna za podpowiedz moze troche postapilem jak cham .

Kolega ma racje! Psychike

Kolega ma racje! Psychike dziewczynie zrypiesz... Mam problem, jestem kobietą i też nie dochodzę podczas stosunku. Może to przez to że nie umiem (tak jak pisali wyżej) lub też z powodu wspomniej z dzieciństwa na tym tle... Każdy facet, który kocha się z taką dziewczyną powinien ją przede wszystkim szanować!
Panowie może niektórzy pomyślą "co ona pier***" ale takie kobiety jak ja powinno się przede wszystkim pieścić... MOJA RADA!
Podczas stosunku całować po szyi w usta, mojtać jej włosy... dotykać piersi, w którymś momencie nie będzie wiedziała co się z nią dzieje... oszaleje Smile

No problem. Dobrze, że się

No problem. Dobrze, że się przyznajesz do własnych błędów. Jak to powiedział Hudson Huragan Hornet - będą z Ciebie ludzie Młody Smile haha

Sluchaj chcialem znia to

Sluchaj chcialem znia to zrobic ale nie chciala tego niewim czy za wczesno chodze znia miesiac ale jak to mowia pozadna dzieczyna nieda ci tak szybko dupy ,a moze jest dziewica i niewie jaka przyjemna zecza jest kochanie sie .

Pele, czy poprzednia

Pele, czy poprzednia reprymenda niczego Cię nie nauczyła? Co to za tekst: "porządna dziewczyna nie da ci szybko dupy, a może jest dziewicą i nie wie jaką przyjemną rzeczą jest kochanie się".

Pisałeś najpierw, że jest dziewicą, teraz piszesz, że może jest. Czyli w końcu jest czy nie? Następnie piszesz, że ona nie wie jaką przyjemną rzeczą jest kochanie się bo nie chce Ci dać DUPY? No to się zastanów czy mówimy o daniu dupy czy o kochaniu się. Bo jak dla mnie są to dwie różne sprawy tylko z pozoru do siebie podobne. Nie dziwię się wcale, że nie chce iść z Tobą do łóżka, bo Twoje podejście "DO DAWANIA DUPY!" prawdopodobnie czuje i widzi. A w przeciwieństwie do Ciebie ona chce właśnie się kochać a nie dać DUPY. Człowieku, nastawienie zmień, bo inaczej to ze swojego życia seksualnego film pornograficzny zrobisz i same szybkodajki będziesz za przeproszeniem ruchał. Wiem, że każdy lubi sobie czasem poruchać, bo na miłość nie ma sił lub czasu, ale nawet szybki numer trzeba zrobić w sposób odpowiedni, żeby kobieta wiedziała, że nie została zeszmacona. W przeciwnym wypadku będzie czuła, że oprócz jej cipki to nic w niej Cię zainteresowało. Ja wiem, że jesteśmy zwierzętami, ale bez przesady. Trochę emocji trzeba w to włożyć.

Sluchaj Andrew dobrze mowisz

Sluchaj Andrew dobrze mowisz to ci powiem tak .Jest dziwica napewno ale sie boij zeby w cioaze nie zajsc tu jest ten katasroficzny bul bo mi tak powiedzaila i jak ja do tego zkusic probowalem ale wiesz jak to dziewczyny jak sie uprze to juz koniec .

Witam was otóż mam problem z

Witam was otóż mam problem z zaspokojeniem dziewczyny i
nie wiem z jakiej to przyczyny.....
Mam druga dziewczyne z która jestem już 16miesiecy i
nie przeżyłą żadnego orgazmu prócz łechtaczki
nie mam pojecia co mam robić czytałem juz tyle atykułów
że mam już serdecznie dosyć nie chce zdradzac swojej dziewczyny z takiego głupiego powodu, sprawdzać czy to jest moja wina czy mojej partnerki.
Chce być szczery, wierny itd. sami rozumiecie bardzo ją kocham i czuje że to jest moja dziewczyna do końca moich dni.
nie wiem co mam zrobić z tym fantem chce aby było doskonale w naszych kontaktach sexualnych tylko jak?
Proszę was o pomoc.
PoZdRaWiAm:)

Miałem identycznie, więc wiem

Miałem identycznie, więc wiem co czujesz. Jeśli twoja dziewczyna naprawdę Cię kocha i jest cierpliwa to powinna to zrozumieć i pomagać Ci w tym. Ja tak nie miałem bo działo się to na etapie mojego "frajerzenia" się, więc nie udany sex był tym bardziej gwoździem do mojej trumny.
Sam jestem ciekaw co ludzie doradzą na ten problem.

robić to delikatnie oraz

robić to delikatnie oraz agresywnie za jednym razem

Jezeli ktos zna jakies inne

Jezeli ktos zna jakies inne dobre sposoby aby doprowadzic dziewczyne do orgazmu, prosze o wpisy (jezeli mozna - wraz ze schematami). Na pewno sie przyda   Wink

Sama jestem dziewczyna i z

Sama jestem dziewczyna i z doswiadczenia wiem ze kobiety uwielbiaja pieszczoty ale ruwnie wazne sa mile zboczone slowka szeptane do ucha pytajac czy sie podoba czy chce jescze wazne jest tez zeby otwarcie z partnerka rozmawiac o seksie ja z moim narzeczonym nie mam z tym problemu i mamy wspanialy seks : P

popieram ja tez bede czekał

popieram ja tez bede czekał na jakies podpowiedzi:)bo albo wy mi pomozecie albo bede musiał szukac gdzies dalej:(